Tajunnan laajennuttua tarkistetaan kytkennät


Savu on hälvennyt. Aamulla satoi vettä ja hiljaiseen tihkuun käveleminen koiran kanssa sai ajatukset loksahtelemaan paikalleen.

Siis tajusin viimein, että se kirja on valmis. Herranjestas. Ei sitä eilisen toitottelusta huolimatta oikein ehtinyt sisäistää ennen kuin vasta aamulla.
Nyt vain seuraavaksi kustantajille ilmoittamaan, että mä olen kaupan.
(Tähän videoklippi Kantri-Jyristä sanomassa samaa)
Nyt tietenkin epäilen, että se ei ollutkaan Kantri-Jyri. Mutta melko varma olen, että Hymyhuulissa se joka tapauksessa oli. Ostakaa mut, mä oon kaupan -tyylinen videoklippi siis olisi kyseessä.

Huomaan kaiken keskellä selitteleväni blogissani sulkuihin vitsiksi kirjoittamaani lausetta. Näin äkkiseltään voisin väittää, että ei ole kaikki intiaanit laaksossa, muumit tuvassa tai mopot parkissa.

Fiilis on silti hyvä. Tai ehkä juuri siitä johtuen 😀

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s